Ana Sayfa
  

 

   
  

ERHAN MÜZİK PİYANİST ŞANTÖR DÜĞÜN,NİŞAN,KINA,SÜNNET VE KAMERA ÇEKİMİ YAPILIR!!15 YILLIK TECRÜBEMİZLE SİZLERİN HİZMETİNDEYİZ!!!BÜYÜK YONCALI BELEDİYESİ TEL:(0537 958 37 44)ercanakgul.tr.gg  



Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: ercan, 10.04.2014, 17:11 (UTC):
selam arkadaşlar...

Yorumu gönderen: ercan, 25.04.2012, 14:53 (UTC):
slm millet...

Yorumu gönderen: emirhan, 27.06.2010, 20:22 (UTC):
selam siteniz çok güzel başarılarınızın devamını dilerim.

Yorumu gönderen::26.06.2010, 19:59 (UTC)
ercanakgul
ercanakgul
Kapalı

tamam açıyorum

Yorumu gönderen: esat , 26.06.2010, 19:53 (UTC):
fc açsana abi gönderdim videoyu

Yorumu gönderen: ercan, 26.06.2010, 19:47 (UTC):
sağol esat teşekkür ederim

Yorumu gönderen: esat , 26.06.2010, 19:43 (UTC):
slm nbr ercan abiii siteni gerçekten begen dim güzel olmuş

Yorumu gönderen: No Name, 01.03.2009, 08:44 (UTC):
Güzel

Yorumu gönderen: manikaclub, 05.05.2008, 19:28 (UTC):
Ercan abi biz büyükyoncalı ve saray ortak bir flatcast radyo yapmayı planlıyoruz . Sence nasıl olur iyi olurmu ayrıca dj olarak bizde yayın yapabilirmisin abi istersen bu konu hakkında konuşalım? msn : ufukk_764@hotmail.com

Yorumu gönderen: hamit, 25.04.2008, 11:41 (UTC):
naber ercan abi postaneden alıyormusun

Yorumu gönderen: Ercan akgül (admin), 17.04.2008, 23:07 (UTC):
slm ilknur hoş geldin sitemize umarım sitemizi beğenirsiniz bize ayırdığınız zaman için ayrıca teşekkür ederim saygılar!!!

Yorumu gönderen: ilknur, 17.04.2008, 22:29 (UTC):
slm

Yorumu gönderen::14.04.2008, 17:54 (UTC)
ercanakgul
ercanakgul
Kapalı

Sağol hamit teşekkürler en yakın zamanda aranızda olucam ALLAH!ın izniyle yorum için ayrıca teşekkür KARDEŞİM!!!

Yorumu gönderen: hamit, 14.04.2008, 17:47 (UTC):
bizler herzaman sevdiklerimizin yanındayız önemli olan kötü günlerinde yaynında olmak bu arada geçmiş olsun en yakında seni aramızda görmek istiyoruz biz söz verdikmi sözümüzde dururuz kib???

Yorumu gönderen: rifle76, 13.04.2008, 17:06 (UTC):
slm siteniz çok hoş başarılar

Yorumu gönderen::13.04.2008, 15:43 (UTC)
ercanakgul
ercanakgul
Kapalı

Olur yusuf ayıp ettin sizler için yapmaya çalışırım kardeşim!!!

Yorumu gönderen: yusuf doğan , 13.04.2008, 12:33 (UTC):
ercan abi guzel olmus site tebrıkler genıs caplı bı chat sıtesı falanda ayarlarsın artık kardeslerıne:)

Yorumu gönderen::11.04.2008, 14:03 (UTC)
freecode1
freecode1
Kapalı

slm sitenizi çok beğendim başarılarınızın dewamınızı dilerim...



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
Mesajın:

Facebook beğen
 
Reklam
 
www.ercanakgul.tr.gg
 
Clover Club
 
 
Bilgileriniz sistemimize kaydedilmektedir.
 

Günlük Burç
 
Bu gün 5881 ziyaretçi burdaydı!
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=